თემატური ერთეული
იუნიტის თემა:
Every day
საათების სავარაუდო რაოდენობა 9-10 |
|||
ძირითადი რესურსი: New Building Blocks
4.Units 5-6 დამატებითი რესურსი:
·
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/grammar-practice/adverbs-frequency ·
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/word-games/food-2 ·
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/read-write/reading-practice/level-2-reading/health-quiz ·
https://wordwall.net/resource/56235280 ·
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/grammar-chants/i-dont-eggs ·
https://wordwall.net/resource/56240200 ·
https://wordwall.net/resource/56235898 ·
https://www.youtube.com/watch?v=8IbheB2-ixM ·
https://www.youtube.com/watch?v=PX_DAFXQxpc ·
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/listen-watch/songs/snack-time
კლასი: IV სკოლა: სსიპ ქალაქ ზესტაფონის
N4
საჯარო სკოლა მასწავლებელი: ეკატერინე ნებიერიძე
|
|||
დავალება |
ცნებები
და ქვეცნებები |
საკითხი |
საკვანძო
შეკითხვები |
1.პოსტერის
პრეზენტაცია |
ტექსტი-დისკურსული
ჟანრები-პოსტერის პრეზენტაცია სამეტყველო
ქმედებები - ცალკეული ფუნქციური გამონათქვამები/გამონათქვამთა
ბმული თანმიმდევრობა ინტერაქციისთვის:
ენობრივი
საშუალებები ლექსიკა, გრამატიკა |
პოსტერის პრეზენტაცია თანატოლებისთვის ყოველდღიური კვების მენიუს გასაცნობად |
·
როგორ/რა სტრატეგიების გამოყენებით
მოვამზადო და წარვადგინო პრეზენტაცია თემაზე
„ჩემი ყოველდღიური მენიუ“_”My daily menu” ·
როგორ შევძლო მიზნობრივად და მართებულად მეტყველება? ·
როგორ წარმოვაჩინო
პრეზენტაციით რამდენად ჯანსაღად ვიკვებები?
|
|
|||||||
სამიზნე ცნებები და შესაბამისი მკვიდრი წარმოდგენები
|
საკითხი: ქვეცნებები/ქვესაკითხები: დისკურსული ჟანრი : პრეზენტაცია;
·
ადრესატი:
თანაკლასელები.
ლექსიკა: ·
დღის მონაკვეთები ·
საკვები და
საკვების მირთმევასთან დაკავშირებული ლექსიკა. გრამატიკა: ·
Present simple ·
Prepositions of time ·
Adverbs of frequency ცალკეული ფუნქციური
გამონათქვამები/გამონათქვამთა ბმული თანამიმდევრობა ინტერაქციისთვის:
·
Speaking about the food I like/don’t like (personal choice) ·
Speaking about the food I have every day ·
Speaking about healthy/unhealthy
food სიტყვის, წინადადების წაკითხვა (დეკოდირება) · ნასწავლი
ლექსიკური თემატიკის სიტყვებში გამოყენებული ბგერა, ასო, ბგერათშენაერთი, ასოთშენაერთი, ·
ორთოეპია
-მართლმეტყველება
არავერბალური კომუნიკაციის
ხერხები: ინტონაცია, მახვილი, მიმიკა-ჟესტიკულაცია;
სტრატეგიები : ლექსიკის და გრამატიკის
ასათვისებლად; მოსმენის/კითხვის სტრატეგიები; ზეპირი მეტყველების, პრეზენტირების,
მეტაკოგნიტური სტრატეგიები.
|
საკვანძო შეკითხვები
·
როგორ/რა
სტრატეგიების გამოყენებით მოვამზადო
და წარვადგინო პრეზენტაცია თემაზე
„ჩემი ყოველდღიური მენიუ“_ “My daily menu” ·
როგორ შევძლო მიზნობრივად და მართებულად მეტყველება? ·
როგორ წარმოვაჩინო
პრეზენტაციით რამდენად ჯანსაღად ვიკვებები?
|
კომპლექსური დავალებები და შეფასების კრიტერიუმები
|
||||
ტექსტი (შედეგები: (I). 1, 2, 3,
5, 6, 7) 1. ტექსტის მეშვეობით ავტორი გვაწვდის ინფორმაციას ან
გვიზიარებს თავის სათქმელს, რომელიც ჩვენს ცხოვრებას უკავშირდება; 2. ტექსტი შეიძლება გადმოიცეს ზეპირად ან წერილობით; 3. ტექსტში მოცემული
სიტყვიერი და არასიტყვიერი მინიშნებების საფუძველზე შესაძლებელია დასკვნების გამოტანა; 4. ტექსტი შეიძლება
იყოს სხვადასხვა ჟანრის (მაგ. დიალოგი, ლექსი,
ღია ბარათი, კატალოგი); 5. სხვადასხვა
ჟანრის ტექსტებს აქვთ თავისებური აგებულება. 6. ტექსტების სწორად წასაკითხად (დეკოდირება) და დასაწერად (კოდირება)
მნიშვნელოვანია წარმოთქმულ და დაწერილ სიტყვებს შორის არსებული შესაბამისობების ცოდნა
- სიტყვის ზოგ ბგერას ერთი ასო შეესაბამება, ზოგ ბგერას -ასოთშენაერთები; ზოგი ასო ან ასოთშენაერთი
კი წაკითხვისას საერთოდ არ გამოითქმის.
სამეტყველო ქმედება (შედეგი : (I) 3, 4, 5, 6) 1. სამეტყველო
ქმედებას შეიძლება ჰქონდეს სხვადასხვა მიზანი (მაგ., საკუთარი თავის წარდგენა, რჩევის
მიცემა, აღწერა-დახასიათება, თავს გადამხდარი ამბის მოყოლა); 2. წარმატებული კომუნიკაციისთვის საჭიროა მიზნის შესაბამისი გამონათქვამებისა
და გრამატიკული ფორმების გამოყენება. ენობრივი საშუალებები
(შედეგები: (I) 1, 2, 3, 4, 5, 6) უცხოურ ენაზე სათქმელის გადმოსაცემად, ტექსტის გასაგებად
მნიშვნელოვანია სიტყვებისა და გრამატიკული
ფორმების ცოდნა; |
კომპლექსური დავალების დამუშავების ეტაპები (აქტივობები, რესურსები,
შეკითხვები) ეტაპი
I მოსწავლეებისთვის კომპლექსური დავალების პირობის გაცნობა
აქტივობა: იმსჯელე შემდეგ საკითხებზე: ·
რა არის პოსტერი? ·
რა არის მენიუ? ·
როგორ მოვამზადო
პრეზენტაცია? ·
ახსენით თქვენი სიტყვებით, რას მოითხოვს თქვენგან
დავალება? ·
გაქვს თუ არა პრეზენტაციაზე მუშაობის გამოცდილება? ·
რა მახასიათებლები აქვს პრეზენტაციას? ·
რა ცოდნა გამოგადგებათ? ·
რისი შესწავლა დაგვჭირდება? ·
რა გაგიადვილდებათ? რა გაგიძნელდებათ? რაში
დაგჭირდებათ დახმარება?
ეტაპი II. კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა
ნაბიჯი 1. როგორ/რა სტრატეგიების გამოყენებით აითვისე
საჭირო ენობრივი მასალა?
საჭირო ენობრივი
მასალა: ლექსიკა: breakfast, dinner supper, lunch, morning, afternoon, evening, steak,
potato, egg, meat, bacon, pancake, salad, juice, sausage, yoghurt, cheese,
milk, bread, butter, soup, fruit, vegetables, chicken, broccoli, tomato,
cucumber, crisps, cocoa, jam, cornflakes, fish, chocolate
გრამატიკა: ·
Present simple (like/don’t like, have/don’t l have,
eat/don’t eat...) ·
Prepositions: in(the morning), at (night), for(supper) ·
Adverbs of frequency. Answering the question “How often?”
_always, usually, sometimes, often, seldom, never, twice a day, three times a
week…
საჭირო სამეტყველო ფუნქციების გამომხატველი
კონსტრუქციები: ·
I like/I don’t like ·
I usually eat/ I don’t eat ·
I sometimes have/ I never
have
ძირითადი
რესურსი_ სახელმძღვანელო-New
Building Blocks 4 (Student’s book, Workbook), დამხმარე რესურსების ბმულები. ნაბიჯი1. რესურსი1
: New
Building Blocks
4, Student’s Book
გვ. 8/60 სავ.1-3 (My favourite part of the day_ ჩემი
საყვარელი დღის მონაკვეთი. Listening ნაბიჯი 2. რესურსი1: New
Building Blocks
4, Student’s
book გვ.9/61 სავ. 4 (Make sentences.) რესურსი
2 (დამხმარე): British_Council _LearnEnglish kids. What food does this boy like? Listen to
the grammar chant and find out! Can you hear like and don't
like in the chant? რა საკვები მოსწონს/არ მოსწონს ბიჭს? ნახე ანიმაცია,
მოუსმინე და გაიგე. შეასრულე სავარჯიშო. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/grammar-chants/i-dont-eggs ნაბიჯი 3. რესურსი1: New Building Blocks 4. Student’s
book, გვ.15/67 სავ.4-6. What
and how often do you do after school? Make sentences. Ask questions and find
answers. (რას და რა სიხშრით
აკეთებ სკოლის შემდეგ? შეადგინე წინადადებები. რესურსი
2(დამხმარე): British_Council_ LearnEnglish kids. ივარჯიშე სიხშირის ზმნიზედების გამოყენებაზე. ისწავლე
თამაშით. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/grammar-practice/adverbs-frequency
ნაბიჯი 4: რესურსი1: New Building
Blocks 4. Student’s book გვ.22/74 სავ. 1-3. (Listen, point, repeat. Match) რესურსი2: გვ. 20/72 სავ.1-3
ნაბიჯი5: რესურსი1: New Building Blocks 4 Student’s book გვ.23/75 აქტივობა 4-6(
Healthy
breakfast, typical English breakfast_Listening, Making sentences). რესურსი
2(დამხმარე): British_Council _LearnEnglish kids. Listen
to a song. Play the game – Healthy food/Unhealthy food https://learnenglishkids.britishcouncil.org/listen-watch/songs/snack-time რესურსი3: https://wordwall.net/resource/56235898 ითამაშე, განიმტკიცე და შეამოწმე შენი ცოდნა
ნაბიჯი 6: რესურსი1: New Building Blocks 4. Workbook გვ.73 ex. 4-7 რესურსი2: https://wordwall.net/resource/56235280 შეავსე კროსვორდი და განიმტკიცე ლექსიკური ცოდნა. რესურსი3(დამხმარე): British_Council _LearnEnglish kids. ივარჯიშე და გაიმდიდრე
ლექსიკა საკვებთან დაკავშირებით Play some word games to learn and
practise more food vocabulary https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/word-games/food-2
ნაბიჯი 7: რესურსი1 : New Building
Blocks 4 Student’s book გვ.24/78 აქტივობა 7-8. (Using of _usually, sometimes, never) რესურსი2(დამხმარე):
British_Council_Health Quiz. შეასრულე ქვიზი და აღმოაჩინე, რმადენად მისდევ ჯანსაღი ცხოვრების წესს. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/read-write/reading-practice/level-2-reading/health-quiz რესურსი3: https://wordwall.net/resource/56240200 დააჯგუფე
ჯანსაღი და არაჯანსაღი საკვები ნაბიჯი 8: რესურსი1: New Building Blocks 4. Workbook გვ.74 სავ. 9-11 რესურსი2
(დამხმარე) : https://www.youtube.com/watch?v=8IbheB2-ixM Presentation
Skills 1_ ნახე ვიდეო მოსწავლეების მონაწილეობით და
განივითარე პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები
რესურსი 3(დამხმარე):
https://www.youtube.com/watch?v=PX_DAFXQxpc Presentation Skills 2_ნახე ვიდეო მოსწავლეების მონაწილეობით და განივითარე
პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები
ნაბიჯი 9: ჩეკლისტის შევსება. საბოლოო პროდუქის წარდგენა.
ნაბიჯი 2. როგორ და რამდენად ეფექტიანად მოემზადეთ ზეპირი
პრეზენტაციისათვის? რამდენად შეესაბამება თქვენ
მიერ გამოყენებული ენობრივი საშუალებები და არავერბალური ხერხები მოცემული
საკომუნიკაციო სიტუაციის მოთხოვნებს? რომელი სტრატეგიები შეგიწყობს
წინსვლაში ხელს?
ზეპირი საკომუნიკაციო სიტუაციისა და პრეზენტაციის
მახასიათებლების გაცნობა ·
ცოდნის მობილიზება, ჩანიშვნების გაკეთება; ·
პოსტერის
მომზადება; ·
შეფასების კრიტერიუმებზე დაყრდნობით მომზადებული
პრეზენტაციის გაუმჯობესება; ·
რეპეტიციების გავლა; ·
„ჩეკლისტის“ შევსება თვითშეფასებისთვის ·
პრეზენტაციის წარდგენა; ·
წარდგენის
შემდეგ განვლილი სამუშაო ეტაპების განხილვა და გაუმჯობესების გზების დადგენა
დავალების შესრულების პროცესში საჭიროების შემთხვევაში დასასმელი
მეტაკოგნიტური ხასიათის კითხვები
·
როგორ/რა
სტრატეგიების გამოყენებით მიაღწევ
უკეთეს შედეგს?
|
კომპლექსური დავალება: პრეზენტაცია თემაზე
„ჩემი ყოველდღიური მენიუ“_”My daily menu”
|
თემატური ერთეული სრულყოფილადაა წარმოდგენილი, ეტაპები და ნაბიჯები ნამდვილადაა გათვლილი სამიზნე ცნებებზე, აქტივობებიც სახალისოა, მომეწონა ძალიან! <3
ReplyDeleteმიზნობრივად გაწერილი აქტივობებია, თემა აქტუალური... წარმატებები! ❤
ReplyDelete